En äcklig resa igen

Det är en mardröm vad dåliga tv-program det går nuförtiden. mardröm!

Menar…Morgan och Ola-Conny.
Moooorgan och Ola-Conny. Och deras resor. Jag kräks. Hemska svenskar som ska livnära sig på mindre sociala stackars människor som inte kan prata engelska. Skratta dom till åtlöje. Jag kunde inte titta på skiten. Jag säger bara Accuse me för att jag inte klarar av det . Sen då. Partaj? Jag skulle döpa om det till PAR-DIE! (okej lågvattensmärke, men jag står för det)
Det var kul förra säsongen men nu vet jag inte vad som hänt eller vem dom sparkat. För att sen spä på det hela lite mer slänger dom in en hel halvtimma med Café Bärs. Allvarligt?
Det var typ kul med ”tjeeeeena tjeeeena”. Thats it. Inte ett helt program med fyra söderkisar

Det kan vara så att jag är extra bitter för att mitt älskade Cougar Town är slut och kommer igen nästa år. NÄSTA ÅR!!!!

Jag gråter blod.

Leave your mark