Good gone bad

Måndagen har infunnit sig igen och är nu även förbi. Jag har åstadkommit noll saker idag. Känns ju produktivt….!
Men ett inlägg här ska jag väl kunna åstadkomma.

Haft lite smärre panikångest hela dagen för att det är ny vecka och allt går för fort.
Tanken var ju att gillalistan skulle kommit igår. Det sket sig. Men som sagt allting har en helt annan fart än mig. Hinner inte riktigt med…
Men nu så!

Emelie gillar…

…ny-gamla spisen svärmor skrapade fram
…djurakuten på trean haha lame
…att sova
…blommorna jag fick idag av mannen

Det är pinsamt vad dålig jag är på att tänka på saker jag gillar…
Har funderat bra länge på dessa ynkliga små saker. Jag är inte mega-positiv just nu känner jag. Lättare att hata. Hemskt egentligen.

Men jag accepterar det. Jag är en svart själ med ett stenhjärta som gillar att vara pessimistisk!

Punkt

20130409-003336.jpg

2 tankar om “Good gone bad

Leave your mark