Ett-inlägg-i-veckan-blogg

Försöker hålla på det här med 7 dagar mellan varje inlägg svårt.
Idag har jag vart ledig och inte bara ledig. Utan Leeeeedig med stort L.

Vaknade inte av mitt alarm kl 9:30. Sov till halv 12 ca. Ut på promis i vårsol med vad som kändes som en ko på grönbete i kopplet. Invigde nya brillsen också, i en snygg outfit med trasiga skor, adidasmjukisar, hundjacka och en snygg camomössa. Gör frulle. Upptäcker att mackorna jag tänkt äta är mögliga – vilket är en av mina största fobier. Löser problemet med några torra toasts. Glor sedan på tv. Inser att vi har viaplay PÅ tvn. Startar Magic Mike. Lite lame film, dregglar ändå.
Promenad igen. Svettas arslet av mig eftersom det är +10 och jag fortfarande går i vinterjacka. Mot IcaMaxi! Vill slå någon hårt för det är föööööööör mkt människor öööööööverallt. Efter lite suckar och armbågar och knuffar blir vi iaf klara. Soffläge. Nu sängläge.

Min dag i en liten kort novell. Nu måste jag få min skönhetssömn behöver ju ingen egentligen som den gudinna jag är.

Puss och god natt!

image

Leave your mark