Småstad ♡

16-18 maj befann sig jag och Malin den sköna i Örebro med Bettan den fantastiska!

Åååh underbara helg. Skratt,  prat, sol, katthår, godis, ännu mer godis, kubb, hamburgare, mojitos mer sol, frukost i solen och maaaaaassa kärlek!

Kommer bära med mig detta i en evighet. SÅ välbehövligt. Blev lite tårar men det hör till. Snart kommer barnen. I flock! Bettan först ut och hon är helt fantastisk (btw mitt nya favvo-ord) så lugn..så fin. Sååååå Bettan även med lilla lillefot i magen som förövrigt vägrade sparka lite så fort man la handen på kulan!
Jag och Malin kom fram till att vi vill bo i en småstad. Det är så lugnt. Ingen stress. Nära till allt. Vi har dock lite problem att övertala den manliga delen i våra förhållanden om detta. Men den som lever får se!

Men åh vad jag älskar att få vara med mina vänner. Jag känner mig så…mig själv! Och det håller sig i flera dar. Helt underbar känsla!

image

image

image

image

Tiger ville inte gilla läget att jag va allergisk…

image

Altleten Malin i ett härligt collage 😉

3 tankar om “Småstad ♡

Leave your mark