Restless legs restless legs restl…

Testa sig det några gånger snabbt!
Det låter sjukt konstigt.
Nu ligger jag iof inte och pratar här i sängen för mig själv, men jag säger det i mitt huvud. Så jag har provat…

Men rastlösa ben har jag. Eller jag har nog en rastlös själ egentligen. Men just inatt är det benen som känns. Jag tror jag skulle kunna springa ett maraton just nu, eller vara en sån där fasad-hoppare. Så mycket energi känns det som jag har. Förstår ni? Så pass mycket energi att jag skulle kunna hoppa mellan husväggar! Galet!

Jag har inte tid att hoppa fasader jag måste verkligen sova. Ska iväg på viktiga saker imorn. Eller jag försöker övertala mig att det är viktigt. Och om jag då måste övertala mig, är det då så jävla viktigt? Fan. Dumma tankar.

Jag har till och med druckit rödtjut idag. Vilket är som balsam för själen (när man är lite panikslagen, inga missuppfattningar nu), och inte ens det hjälper att lugna nerverna eller få mig att sova. Dra mig baklänges och upp och ner.

Tack och Godnatt ett försök iaf

Leave your mark