New record

Nytt rekord!
Halv 4. Inget att skryta med iof. Men jisses vad sent. Jag börjar tom bli hungrig igen.

Kroppen är död men hjärnan är i full gång. Den liksom nästan tvingar den stackars kroppen att ens blinka. Det dumma är att det är hjärnan bakom det hela som får lida imorn, inte kroppen. Inte så genomtänkt…

Jag har denna natt tittat på den näst sista filmen av Twilight. Nu MÅSTE jag se den sista. Jag tycker inte att dom är jättebra (vilket är konstigt då jag älskar fantasy) men något finns där som tilltalar mig. Så nu är det bara vänta på en bra rippad version som kan landa i datorn så är jag nöjd.

Filmer är förresten är bra sätt att komma undan sina egna sjuka förvridna tankar. Jag lever mig in i dom, bygger tankar och fantasier om dom för mig själv. Lever i filmen kan man säga normala människor gör oftast detta genom en bok…Det är oavsett en härlig känsla när man kan leva ett annat liv i sitt huvud ett tag….tills bubblan spricker och du landar pladask tillbaka till verkligheten. Disken väntar, dammtussarna nästan skriker på dig och alla tankar kommer tillbaka.

Du är ingen vampyr, inte heller en varg.

20121121-034507.jpg