Let the game begin

Igår var det träning igen. Körde all in på mage. Hade velat köra mer kondition men mina favorit ct är trasiga (alla 3) vet inte riktigt vad dom sysslar med där på gymmet. Inte är det o laga maskiner, fylla på papper eller rengöring eller ens veta vilka maskiner som behöver lagas iaf… Trist.

I lördags var jag även på en 30 års fest med temat döskallar. Jag jublade lite smått eftersom jag älskar döskallar!
Det var min kära vapendragares pojkvän som blev vuxen. Riktigt bra drag var det!
Men det var hundra år sedan jag hade kjol. Aningens obekvämt. Men den var ganska tuff så klarade mig ändå.
Avslutades på Garbos i sumpan. Säger nog nej till den klubben också…haha ska nog sluta gå ut helt på klubbar…jag gillar enkla sköna barer!

20110913-074754.jpg

2 tankar om “Let the game begin

Leave your mark