Doggiedog

Jag ska verkligen försöka att inte göra detta till en hundblogg. Lovar! Men nu kommer det handla lite om just hund och om just min lilla valp. Vi hälsade på dom igår. Dom små pirayorna. Herregud vad dom bits, jag hade 3 st hängandes i byxorna. Inklusive min lilla kille. Men det bästa på hela dagen var när han kutade upp i mitt knä (från kennelmamman) och sedan somnade där <3! Blev helt varm i hela kroppen. Bättre tecken på att han är min (vår) finns väl inte !?

Men den stora frågan finns fortfarande kvar. Vad ska han heta? Vi diskuterar fram och tillbaka hela tiden. Dessa är uppe på tapeten just nu:

  • Chevy (Robins favorit)
  • Bam (Mitt favoritnamn)
  • Benji
  • Brave (Efter hans kennelnamn Born Brave)
  • Jax
  • Bandit
  • Nozz

Det är 2 veckor kvar, och namnet ska stå på försäkringspapprerna!!

Det är lite krig mellan mig och Robin just nu. Jag går runt dagarna i ända och säger namnen snäll och bestämt, snällt och bestämt…Hej normal!