Katarrens herravälde

Ja. Som om det inte vore nog med orosmoln på himlen så har jag dragit på mig en magkatarr (tror jag). Det känns mindre bra. Känslan är som sådan att jag tror att jag är hungrig hela tiden. När jag då äter får jag magknip och mår illa. Jag har även lagt till med lite halsbränna som bränner till lite extra enda ner i magen. Så himla mysigt…

Denna lilla härliga åkomma har säkerligen kommit till pga stress+dåligsömn+stress. Det bästa med det hela är jag blir stressad över den förbannade katarren och vill att den ska gå bort vilket i sin tur medför ännu mer smärta vilket i sin tur medför ännu mer stress vilket i….ja ni förstår dilemmat. Det hela blir en ond cirkel.

För att låta lite extra som en hypokondriker så får jag inte bukt med min rygg/axel/arm-inflammation-förlamning-stickningar-grej.

Doktorn sa att jag var svag. Okej förolämpning. Jag har då tränat detta parti. Med noll resultat. Eller jo mer muskler sitter det på stället men smärtan kände ju för att stanna kvar.

Jag har verkligen inte tid med alla dessa krymplingskador. Saknas bara att jag blir halt och får byta namn till quasimodo.

Byta kropp någon? Känns ju som att min gett upp ordentligt.

Nu har jag klagat klart.
Tack och hej
//Emelie-75-barre

Leave your mark